Asiaa asiakaslehdistä 1

Nyt olen tulevan postin kohtuullistamisessa päässyt kohtaan kauppojen asiakaslehdet. Meillä ne menevät nykyisin lehtiroskikseen täysin avaamattomana, joten päätin tehdä asialle jotain. Tässä muutama vinkki teillekin.

K-ryhmän Pirkasta ei pääse eroon muuten kuin laittamalla Ei mainoksia tai Ei ilmaisjakelua -kyltin postilaatikon pieleen. Pirkka jaetaan nimittäin osoitteettomasti jokaiseen suomalaiseen talouteen, jossa sitä ei erikseen kielletä. Pirkkaa voi halutessaan lukea sähköisesti täällä.

S-ryhmän Yhteishyvän peruutus vaatii soiton maksulliseen asiakasomistajapalveluun (nro 010 76 60210), jossa asia hoitui minuutissa. Koska bonustiedotteet tulevat samassa postituksessa, lehden tulon lopettamisen jälkeen on bonustilannetta seurattava netissä. Asiakasomistaja Online-palvelussa. Sähköinen Yhteishyvä löytyy täältä.

Suomen Lähikaupan Me-lehti peruuntuu ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun me.lehti@lahikauppa.fi . Sähköinen versio on täällä.

Advertisements

Tietoja Ritva Rajander-Juusti

yrittäjä, tutkimusammattilainen, bloggaaja.
Kategoria(t): Uncategorized Avainsana(t): , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s