Hoono soomi tällä markkinoijalla

Tupsahtipa sähköpostiin tällainen uskottava ja yritysmielikuvaa reippaasti parantava mainoksentapainen:

Tullut jäseneeksi? Himoittuisiin tuotteisiin?! Salaisiin kampanjoihin, vain auki sinulle, joka olet jäsen?!

Sanattomaksi vetää välillä tällainen ammattitaidottomuus  ja vieläpä sellaisten brändien yhteydessä kuin Prada, Burberry ja Calvin Klein.

Advertisements

Tietoja Ritva Rajander-Juusti

yrittäjä, tutkimusammattilainen, bloggaaja.
Kategoria(t): Uncategorized Avainsana(t): . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

2 vastausta artikkeliin: Hoono soomi tällä markkinoijalla

  1. Sotkuholisti sanoo:

    Mä sain ihan saman duunipostiini tänään. Ei tietääkseni ole liittynyt mihinkään jäseneksi. Huijaukselta tuo haiskahti, vaikka olen yleensä aika sinisilmäinen.

    Paras olis minusta tuo lause jossa yritettiin selittää 10 euron alennusta. Siinä kohtaa tuli mieleen, että onko joku jossain päin maailmaa käyttänyt Google-kääntäjää.

  2. Ritva Rajander-Juusti sanoo:

    Minullekin tuli tämä viesti täysin pyytämättä ja yllätyksenä, enkä ole koskaan kyseisestä firmasta kuullutkaan. Mutta tarjosipa hyvät naurut sentään 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s