Valikoivaa markkinointiviestintää osa II

Kaksi vuotta sitten pohdiskelin valikoivaa suhtautautumista markkinointiviestintään. Mietiskelin tässä yhtenä päivänä, että silloinen vaivannäkö kannatti, sillä osoitteellisen mainospostin määrä postilaatikossani on vähentynyt selvästi eikä puhelinmarkkinoinkaan enää häiritse. Tuolloinhan lopetin kaikki jäsenyyteni erilaisissa kirjakerhoissa ja vastaavissa sekä peruutin kaikki minulle tulevat erilaiset postimyyntifirmojen katalogit (ja niiden jäsenyydet) sekä laitoin liittymääni puhelinmyynnin eston.

Hesarin kuluttajasivulla oli tänään ohjeet puhelinmyynnin kieltämiseen. (Linkittää en nyt voi, kun ei löytynyt juttua HS:n sivuilta). Taidan laittaa ohjeet äidilleni, joka tuskailee välillä monien myyntisoittojen kanssa. Hänellä on kyllä myös iskevä keino niiden varalle: jos myyjä ei muuten tajua, ettei kiinnostusta ole, hän kuulemma jättää käynnykän pöydälle auki ja lähtee muihin hommiin. Vartin päästä on hänen mukaansa hiäpynyt sitkeinkin kauppias langoilta.

Advertisements

Tietoja Ritva Rajander-Juusti

yrittäjä, tutkimusammattilainen, bloggaaja.
Kategoria(t): Uncategorized Avainsana(t): , . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s