Tosia lauseita?

– Kasvun pitäisi olla yritysten toiminnassa aivan keskeistä. Mainonnalla ja kasvulla on tosi vähän tekemistä keskenään.

– Mainonta ei vaikuta millään tavalla yrityksen prosesseihin, se ei siis saa mitään aikaan.

– Mainonta on pahimmillaan quick fix. Mikään ei ole niin vaarallista kuin väliaikaisesti hyvin toimiva mainonta.

– Mainontaan käytetään suhteessa liikaa panoksia, jotka mieluummin pitäisi käyttää asiakkaisiin.

– Mainonta tule asiakkaalle aivan liian kalliiksi. Mainostoimistolaskun loppusummasta pitäisi pyyhkiä puolet pois.

– Oikeasti mainontaa ei tarvita kuin murto-osa nykyisestä.

Ai kukako näin viisaita puhuu? Yli kymmenen vuoden mainosuran jälkeen valon on nähnyt ent. markkinointiviestintätoimisto BOBin toimitusjohtaja Marko Parkkinen (via Taloussanomat).

Advertisements

Tietoja Ritva Rajander-Juusti

yrittäjä, tutkimusammattilainen, bloggaaja.
Kategoria(t): Uncategorized Avainsana(t): . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s